25. tammikuuta 2013

Hyvää viikonloppua!

Ensimmäinen viikko ruokavalionmuutoksella ja elossa ollaan edelleen. 3 päivänä on painettu Youtube huutaen treeniä ja lihaksia jomottaa. Ruokavaliostani olen vähentänyt leivän, perunan sekä (gluteenittoman)pastan syömistä ja korvannut aamupala ruikkarin kevyt maitorahkalla, pastat yms kasviksilla. Vatsa pysyy täytenä ja nälkä ei tule ihan yllättäen! Olen hieman häkeltynyt, koska en ole tiennyt nälän pysyvän rahkan avulla näin hyvin poissa! Kaapista löytyy mässäyshimoja varten lanttua, kukkakallia, kurkkua, mandariineja ja banaania. Lanttua olen syönyt aivan hirveästi, varsinkin kahden ensimmäisten päivien aikana kun teki mieli narskutella jotakin. Tänään lähden Mikkeliin ja juuri tässä mietin pitäisiköhän ottaa mukaan nuo "herkkuni" etteivät mene täällä pilalle sekä että olisi varmasti mussutettavaa illallakin eikä kaupassa tarvitsisi käydä.

 

Nämä minun pienet ruokavalionmuutokset sekä jumppayritykset vaikuttavat monien mielestä hassuille, koska tämä on minulla niin lapsen kengissä. Kaverit nauroivat koulussa kun kerroin, kuinka huonosti jaksoin vetää Personal Trainer-youtube videon mukana. Voin tunnustaa, en päässyt 30 minuutin lihaskunto-kardio-treeniä vielä eilenkään loppuun asti kun ei vaan voimat riitä enää. En myöskään osaa ottaa rauhallaisesti esim. perus haarahypyssä vaan minun on pakko hypätä niin korkealle kuin jaksan :D Käsipainot treenissä jota tein olisivat varmasti sopivat noin kilosina, minä vedän 3 kg:n painoilla kun ovat ainoat jotka omistan.

Näillä mennään viikonloppuun! Katsotaan miten tytön käy kun ei nyt suunnitelmissa olekaan ostaa herkkuja ;D

Ei kommentteja: